donderdag 15 januari 2009

Hallo allemaal,

ik ben vanochtend gestart met mijn eerste blog!
Ik had al een tijdje de wens om een blog te starten maar wist niet hoe het moest. Nu ik een cursus volg is het dus werkelijkheid geworden!
Leuk, want ik wil dit graag onder de knie krijgen omdat ik ook een blog aan wil gaan maken voor de leesgroep waar ik aan deelneem. De eerste toepassing "in het echie" zit er dus al aan te komen.

De nieuwe blog van mijn leesgroep zal dus vast naar deze blog gelinkt worden maar ik weet nu nog niet hoe dat werkt. Dus wordt vervolgd.

Labels:

3 reacties:

Blogger Bildtstar zei...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

15 januari 2009 om 11:48  
Blogger Bildtstar zei...

Hoi Makkumermiek,

Nu nog (op de cursus) mijn behulpzame buurvrouw, maar straks moet ik alleen verder!
Hoop, dat ik je hulp nog eens mag vragen.

Groeten Bildtstar

15 januari 2009 om 11:55  
Blogger Doetie zei...

Hoi Bildtstar,

wat leuk, een reactie..
Natuurlijk gaan we elkaar helpen, zal wel moeten ook.

groetjes Makkumermiek

15 januari 2009 om 12:00  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage