zaterdag 17 januari 2009


Lief blogje,


Volgens mij heb ik nu wel genoeg rondgeneusd op je site en weet ik hoe ik berichten moet publiceren, bewerken, gadges toe moet voegen, een foto via Picasa en een video van You tube kan toevoegen en kan reageren op andere bloggers.

Als je er even voor gaat zitten is het heel leuk. Het vreet wel tijd om het allemaal te bekijken, te lezen en te doen.

Ik ga nu verder met opdracht 4 en 5, die te maken hebben met RSS feeds.

Ik kon de ontdekoefeningen van ding 3 niet meer vinden maar volgens mij is dat ook wel goed afgerond. Anders hoor ik het wel van papa.

2 reacties:

Blogger josefoyer zei...

Hallo Doetie, heb je blog bekeken en dat ziet er goed uit.., vooral de taart !!

19 januari 2009 om 18:37  
Blogger groenling zei...

hoi
je blogje is een dagboek zie ik wel. Had je vroeger toen je klein was ook een dagboek of is dit een verlate wens?

20 januari 2009 om 13:23  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage