zondag 25 januari 2009

Lief blogje,

Ik heb een Flickr pagina aangemaakt, hierop foto's geplaatst van de bibliotheek van St. Annaparochie en foto's van internet geplukt voor 2 andere sets van beroemde fotografen. Ik zag hier laatst een interessante documentaire over en het had gelijk mijn interesse. Zulke mooie foto's van Parijs en New York! Het geeft een prachtig tijdsbeeld. De techniek die toen gebruikt werd, je weet wel een fotograaf met een zwarte doek over zijn hoofd, geeft toch formidabele foto's. Zonder breedhoeklens toch zulke "hoeken" vast kunnen leggen, is prachtig om te zien. Veel is bewaard op glasplaten. Berenice Abbott heeft namelijk de nalatenschap van Eugène Atget meegenomen naar New York. Je kunt nog meer foto's van hen op internet vinden en ook wel "the story of".

Nu probeer ik een foto van mijn pagina over te zetten naar mijn blog maar kom niet verder dan het overzetten van de link. Ik zie wel een verwijzing op de site staan maar kom dan niet verder.
Volgende keer maar even verder zien.
Dit is de link maar hij werkt niet. Rara.
http://www.flickr.com/photos/makkumermiek/sets/72157612926083987/show/


Nu goed dan??

2 reacties:

Blogger Bildtstar zei...

Bij mij lukt de eerste opdracht ook nog niet! Probeer morgen opdracht b maar even. Ik had van jou in mijn email adres van planet een mail met een verwijzing naar de foto's van Eugène Atget. Prachtige sfeer beelden. Ik heb even wat informatie gezocht over deze fotograaf. Zo leer je alle dagen weer wat!

26 januari 2009 om 00:32  
Blogger josefoyer zei...

Hoi Doetie, hoe kan ik jouw foto's vinden van de bibliotheek St.Annaparochie die je op Flickr hebt gezet?
Ik heb intussen ook foto's op Flickr gezet en wanneer je zoekt op Flickr op "Jose Foyer" zie je een paar winterfoto's
Ik vind het steeds leuker worden.

Groetjes José

26 januari 2009 om 16:56  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage