zaterdag 7 maart 2009

Ding 13; Wijnen en Port delen

Lief blogje,

Vanavond onder het genot van een een drankje gewerkt aan ding 13. Het is de bedoeling om via Google docs een document te uploaden of aan te maken en dit te gaan delen met je medecursisten. Ik zag in Gmail dat ik al een document had van Bildstar en Boekenbakkie. Die moet ik nog gaan bewerken en dan weer delen om te zien hoe het beheer verder verloopt.

Ik heb zelf een spreadsheed (soort excelbestandje) aangemaakt over wijn en port.
Met de vriendenclub maken we hier een kleine hobby van. Wie wil vullen in deze spreadsheet, you're welcome.

Voor de toepassing in de bibliotheek zie ik wel mogelijkheden. Voor bijvoorbeeld het plan van aanpak voor aanpassingen van de bibliotheek in Dronrijp, waar B, I en ik samen aan gewerkt hebben zou dit een prachtige applicatie zijn geweest. Ook het PVA van de zelfservice is hier geschikt voor. De teamleiders vullen dit document samen. En als laatste voorbeelden: het samenstellen van een agenda voor een overleg en het welbekende "Nog te doen" lijstje.

Google docs werkt eenvoudig, je kan ook foto's en links uploaden. Er zitten veel mogeljkheden in.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage