zaterdag 7 maart 2009

Ding 14; MSN-ne

Lief blogje,

Vandaag veel geleerd over Instant Messaging. Ik heb Windows Live MSN gedownload en nu ben ik op zoek naar contactpersonen. Dus collega's, als je ook chat via MSN wil ik het graag horen, dan kunnen we aan de slag.
Mijn jongens MSN-ne de hele dag door. Daarom heb ik hier ook voor gekozen, om te zien hoe het werkt en hoe je allemaal leuke gadgets, foto's en emoticons toe kan voegen. Ik heb het aan de praat gekregen!
Ik zie wel dat het gehalte van de gesprekken bij de jongens vaak niet zo hoog ligt. Ik denk dat het contact belangrijker is dan de inhoud.
Of het werkt binnen een kantooromgeving weet ik niet. Ik heb geMSNd met Bouke Pieter toen hij in Finland zat, nu MSN ik af en toe met Simone in Zambia.
De jongens zitten vast ook niet te wachten om te MSNnen met mem.
We zien wel.

Zoals ik al verwachtte is er niemand van mijn collega's die MSN geinstalleerd heeft (of ik heb het nog niet gehoord) José heeft het wel maar heeft vakantie. Vandaag dus ook Google Talk op de blog gezet, ik ben door Sjors uitgenodigd om met haar te chatten. Nu de andere cursisten nog ziet te traceren.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage