zondag 15 maart 2009

Ding 16; YouTube.... Zin en onzin



Lief blogje,

Op YouTube allerlei video's bekeken en de links nagelezen. Nu weet ik dat er alleen filmpjes op staan die niet langer zijn dan ongeveer 10-11 minuten.
Er staat veel rotzooi op van slechte kwaliteit. Maar als je gericht zoekt kom je een heel eind. Zo heb ik twee films bekeken over Auschwitz - Birkenau. Daar ga ik binnenkort naar toe en dit geeft een goede indruk.
Veel muziekfragmenten zijn ook goed. Ik heb een filmje van Maria Callas op mijn blog gezet. Zij zingt prachtig.
Verder veel humor, maar na een aantal keren doorklikken heb je het wel gehad.

Video's over en voor de bibliotheek zijn leuk en je bereikt door YouTube een jong publiek maar of die zoeken op de tag bibliotheek/library is de vraag. Zijn Ineke en Ann al op YouTube aan het kijken? Interviews met schrijvers kunnen misschien interessant zijn, muziekfragmenten of trailers van dvd's.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage