woensdag 17 oktober 2012

Starten maar!

Ik kreeg een aansporing van de coach om nu toch maar eens te starten met de verdiepdingen. Ik heb gelijk een paar blogs van collega's gecheckt en zie dat sommigen voortvarend bezig zijn. Mevrouw Popta haar blog zag er heel anders uit! Hoe krijg je dat voor elkaar?. Hopelijk leer ik dat al doende. Dus aan de slag en de papieren en wachtwoorden opzoeken. Jullie lezen spoedig mijn eerste bevindingen. Tegelijkertijd ontdek ik dat de werkwijze om te bloggen sterk is veranderd. Moet gelijk weer leren. Maar wat is er mooier dan alle dagen leren, je leven lang. Zo de eerste wijsheid staat ook al weer online. Trouwens dames, ben druk met Pinterest. Ook een leuk social media ding. Je maakt online je eigen prikborden of moodboards. Leuke foto's en plaatjes ophangen en je hoeft niets meer op te schrijven of te verzamelen in een mapje. Lekker handig! Iedereen kan meekijken en repinnen. Ja, dat dan wel weer. Zucht!

1 reacties:

Blogger Unknown zei...

Hoi Doetie,

Alle veranderingen wat betreft blogger kun je nog even bekijken op www.noordwest23dingen.blogspot.com
Veranderingen lijken soms geen verbeteringen, maar meestal is het een kwestie van wennen.
Ik heb me ook maar aangemeld voor Pinterest, maar moet er nog mee aan de slag (tijd, ja, ja). Het lijkt een moderne versie van delicious.com
Veel succes met de Verdiepdingen.

Yntskje

23 oktober 2012 om 15:51  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage