woensdag 29 april 2009

Het gat alweer gevuld

Na de cursus een zee van tijd...
Zelfs soms een avond zonder pc aan. Dat is een tijd geleden!

Van schrik ben ik met andere zaken in en om huis begonnen. De tuin moet leeggehaald, want in het najaar komt een kleine renovatie. Verder moet nodig de zolder opgeruimd worden, het is er allemaal maar neergezet want... geen tijd, geen tijd. Nu komt het bijna van de trap afrollen, dus aan de slag.



Verder bak ik nu weer af en toe een cake of boterkoek. En beloof ik mezelf wat meer recepten van Jamie uit te proberen.













Verder heb ik mijn vrienden, familie en kennissen wat verwaarloosd en moeten de banden weer aangehaald worden. Veel koffiedrinken dus de komende tijd.

En dan ook nog relaxen door meer te wandelen, te fietsen of lekker in de tuin te zitten.

En ondertussen gaat het werk ook gewoon door. Lytse Bieb en wat er meer voorbij komt.


Dus waar is dat gat gebleven waar ik in zou vallen?
Het is al weer gevuld met andere zaken. Ook leuk.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage