dinsdag 21 april 2009

Certificaat!



Lief blogje,

Vanochtend mijn certificaat ontvangen uit handen van de directeur-bestuurder BNWF tijdens een leuke bijeenkomst in Stiens. (Met gebak)
We hebben besproken welke toepassing we gaan ontwikkelen voor de klant en wat we als medewerkers zelf gaan gebruiken.
Dit zijn de drie gekozen dingen:

- lid worden van Web 2.0 Ning, actief deelnemen en een groep vormen. Stergroep BNWF.
- sites verzamelen, taggen en delen via Delicious voor het inlichtingenwerk
- een google doc aanmaken om samen aan te werken, te bekijken en ideeën op de doen

De hele groep wil zich nog verder verdiepen in de 23 dingen en dingen bloggen op eigen blog.

Wordt vervolgd dus.

1 reacties:

Blogger Bildtstar zei...

Hoi Doetie,
Wat een mooi compliment van jou voor ons allemaal. Hierbij wil ik dat terug geven aan jou. Jij hebt het ook erg druk gehad de laatste tijd denk ik, maar jij hebt wel de 23 dingen afgemaakt. En hoe! Jouw blogposten waren leerzaam en met goede argumenten onderbouwd en vooral geschreven met het oog op eventuele toepassingen in de bieb.
(ik moet de hele lange nog maar eens lezen!).
Ook zag ik, dat je al weer het voortouw hebt genomen voor onze stergroep. Ik ga er zsm ook mee aan de slag.
Nogmaals mijn complimenten voor deze Makkumermiek!

21 april 2009 om 21:35  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage